Відділ освіти, молоді та спорту Локачинської РДА
Неділя, 05.05.2024, 14:29
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33

Педагогічна преса

МОН України

Статистика

Головна » 2018 » Листопад » 19 » Критерії оцінювання тестувань і завдань конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Локачинського району
11:05
Критерії оцінювання тестувань і завдань конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Локачинського району

Додаток 2

до розпорядження голови

районної ради

від 14.11.2018 року №46

 

Критерії оцінювання тестувань і завдань

конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Локачинського району

 

Конкурсний відбір переможця проводиться  у 3 етапи протягом 1-го робочого дня.

І етап. Тестова перевірка знань законодавства України у сфері загальної середньої освіти та професійних компетентностей.

         Із загального переліку питань у спосіб, визначений конкурсною комісією, для кожного учасника тестування обирається 20 тестових питань. Кожне питання передбачає три варіанти відповіді, один з яких є правильним. У разі обрання кандидатом більш як одного варіанта відповіді тестове питання вважається неправильно розв’язаним. Для визначення результатів письмового тестування використовується така система: за кожну правильну відповідь виставляється 1 бал. Результати тестування вважаються позитивними, якщо учасник набрав пороговий рівень балів (50 %).

ІІ етап.

Ситуаційні завдання розв’язуються письмово. Кожен кандидат розв’язує одне із 4 самостійно обраних завдань. Усі кандидати розв’язують однакові ситуаційні завдання. Для оцінювання результатів розв’язання ситуаційного завдання використовується така система: 2 бали виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання та успішно розв’язали ситуаційне завдання; 1 бал виставляється кандидатам, які розв’язали ситуаційне завдання в обсязі, достатньому для подальшої роботи; 0 балів виставляється кандидатам, які не розв’язали ситуаційне завдання в установлений строк.

        Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

 

ІІІ етап.   Публічна та відкрита презентація державною мовою Перспективного плану розвитку ЗЗСО та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

Регламент етапу:

– виступ претендента – до 20 хв.;

– запитання та обговорення – до 10 хв.

Захист Перспективного плану розвитку ЗЗСО претендентом оцінюється комісією за чотирма критеріями:

– ступінь володіння змістом презентованої програми розвитку закладу;

– культура мовлення й поводження в дискусії;

– повнота й адекватність відповідей на питання;

– продемонстрований рівень спеціальних психолого-педагогічних знань.

Кожен із критеріїв оцінюється за 25-бальною шкалою. Результати оцінювання кожен член комісії  вносить до власного оціночного листа ІІІ етапу конкурсу.

У протоколі засідання комісії відображається середній бал оцінки публічного захисту Перспективного плану розвитку ЗЗСО за результатами сум, відображених в оціночних листах членів Комісії.

 

Переможцем стає учасник конкурсу, який набрав найбільшу кількість балів, що зазначається у підсумковому протоколі. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

 

 

Переглядів: 700 | Додав: Roma | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
lokachiosvita2024@gmail.com
Конструктор сайтів - uCoz